fredag 1 juli 2016

1908 & En Härlig Sommar


Nu när jag har börjat lägga upp alster, kan jag ju lika gärna fortsätta. De här hittade jag när jag började rumstera om i scraprummet - ja, jag ska göra om det IGEN! - och jag tror att jag gjorde dom i maj? 

Den översta, "1908" handlar om farmors föräldrar och fotot är deras bröllopsfoto från 1908. Farmors far hade ju en otrolig snorbroms! Jag håller på med ett projekt där jag scrappar hela vår släkthistoria men den består av layouter i A4-format, så tyvärr platsar den inte där (Hur tänkte jag när jag scrappade i 12"x12"???). 

Den nedersta, "En Härlig Sommar" föreställer min lillasyster Ulrika, mig (mitten) och min mamma framför vår lekstuga sommaren 1978. Den låg till vänster om äppelträdet från grusgången sett. Ulrika skulle fylla ett år och jag var 4 1/2 år. 

Over and out.

SaveSave

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar